1998.-2000.-prvi proizvodi i razvoj keksa bez šećera
Prvi keksi pečeni su 02.03.1998. Tehnolozi iz Italije, Slovenije i Zagreba („Kraš“) uče nas zanatu. „Delicia“ je za početak „one man band“, Dorijana još radi u osnovnoj školi ali popodne i vikendom pomaže u proizvodnji. Nastaju prvi proizvodi: „Preferans“ (s maslacem i kukuriznim brašnom), „Čokolo“ (s čokoladom) i „Integral“ (s integralnim brašnom, medom i vitaminom B2) od kojih samo „Integral“ proizvodimo i danas.
Prvi kupci bili su „Istracommerce“, „Puljanka“, „Getro“ te brojni mali dućani koji su tada bili glavni igrači na tržištu. Do kraja 2000.-e godine u Deliciji je 4 zaposlenih. Kako smo željeli proizvesti najzdravije moguće kekse, sve tri godine tražili smo i testirali sirovine za proizvodnju čajnih peciva bez šećera. Već 1999. godine na tržište smo izbacili još 2 proizvoda; Kokosove Poljupce koje proizvodimo i danas te Master Cookies s dvije vrste čokolade, orasima i narančom, kojeg su u međuvremenu zamijenili drugi proizvodi.
Efekti su bili dramatični: prodaja je rasla a već 2003. među kupcima je Kerum, 2004. Konzum i Tommy, 2005. DM-drogerie markt, a 2006. i Kaufland.
Također, iako smo mali proizvođač i uvijek smo se trudili napraviti najbolje proizvode, konačno smo uspostavili sustav kvalitete i praćenja proizvodnja kako bi uvijek bili sigurni da ćemo isporučiti vrhunski proizvod. Osim toga, u tom razdoblju na tržište smo izbacili i nove kekse bez šećera.
2006. godine postajemo prvi istarski proizvođač hrane i pića koji je stekao pravo na znak „Hrvatska kvaliteta“.
U tim smo godinama razvili još proizvoda, neki od njih su se zadržali do danas (Kakaosi – s puno kakaa, Cimetix – bez šečera s cimetom), a neke smo onda razvili, ali danas više nisu u asortimanu (Cerealo, Cerealix).
Do kraja 2007. broj zaposlenih je porastao na 9. Prostor prizemlja kuće postaje pretijesan i ograničava rast pa je 2007. godine najvažnije bilo rješavanje „papirologije“ i financija za investiciju u proširenje pogona i nabavu stroja za pakiranje.
2008.-danas: zrelost
U proljeće 2008. proizvodnja se širi na trostruko veći prostor. U sljedećih nekoliko godina povećan je asortiman, osim u Sloveniju počinje se izvoziti u Srbiju, Makedoniju, Italiju, Njemačku, Bosnu i Hercegovinu i Rusiju. Raste suradnja s ugostiteljskim tvrtkama, a tvrtka 2011. godine certificira proizvode i po Halal standardu. Godinu kasnije Delicia stječe pravo na znak „Superbrands-Croatia’s Choice“ kao prvi brand među keksima bez šećera u Hrvatskoj. Proširenje pogona omogućilo nam je da dovršimo naš najbolji proizvod bez šećera – Chocolix. Također, vremenom se sve više prepoznaje važnost dobrog keksa uz kavu pa je danas pojedinačno pakirani ChocoBoom! jedan od naših najprodavanijih proizvda.
Od osnivanja do danas stalno stvaramo nove proizvode. Uz inzistiranje na prirodnim sastojcima inovativnost je jedna od osnovnih karakteristika naše tvrtke. Kroz godine mijenjala se ambalaža, tražile su se kvalitetnije sirovine pa su današnji proizvodi izgledom i sastavom bolji nego ranije. Izgledaju ovako, a o njima više saznajte u kategoriji proizvodi: